מליד לעסקה
אחרי קמפיין ממוקד הצלחת לגייס לידים, האם אתה מוכן להתחיל ליצור איתם קשר? לא בדיוק! לפני המכירה יש להניח לה יסודות ולהכין את הקרקע להצלחתה.
אחרי קמפיין ממוקד הצלחת לגייס לידים, האם אתה מוכן להתחיל ליצור איתם קשר? לא בדיוק! לפני המכירה יש להניח לה יסודות ולהכין את הקרקע להצלחתה.
בכלכלה הדיגיטלית של ימינו, הלקוחות ממשיכים לצפות מאיתנו בעלי העסקים לרף גבוה יותר ויותר ביצור ערך. הכוח עבר ללקוח – עם עליית הצרכנות באינטרנט, ללקוחות
בעלי עסקים וחברות לא יכלו לצפות את ה”מהפכה הזאת״, לרגע אחד ניזכר בסטנדרט החברתי- עסקי שלנו כאן בישראל 2020 בחודש מרץ האחרון ונבחן את שגרת
בחן את עצמך עד כמה את/ה מוכן לגדול ולצמוח בעסק שלך. עני/ה ללא מחשבה עמוקה ובאופן אינטואיטיבי בדר״כ אני מעדיף- א. סיעור מוחות
העולם מסביבנו משתנה לנגד עינינו, אנו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים נדרשים לשינוי תפיסה, חשיבה ודרכי פעולה על מנת להקדים את המתחרים שלנו ולשפר את התוצאות
המפתח המהותי והעיקרי ביותר לבניית משפך שיווקי רווחי הוא להיות אובססיביים להצלחת הלקוח. לצד בניית פילוח מדויק של קהלי היעד הרלוונטיים, בחירת סוג קמפיין, ניטור,
עסקים קיימים בכדי לפתור בעיות. נקודה. הנחת היסוד היא שכל עסק מתמודד מול אתגרים מורכבים כל יום ויום מחדש, ועד כמה שזה נשמע מוזר, בכל
בדיוק כשחשבנו שאין כבר מה לחדש ומה שחסר ברשימת המותגים הבינלאומיים בישראל הוא המותג Starbucks עם חווית הקפה, הספות ומוזיקת הג׳אז הקורונה נחתה גם כאן
העולם העסקי רץ קדימה, מינוי מנכ”לים חיצוניים לחברות הינה תופעה הולכת וגוברת בשוק העסקי, מינוי מנכ”ל במיקור חוץ מבטיח כי בראש פירמידת הניהול יעמוד מומחה
משבר הקורונה מחייב את כולנו למצוא פתרונות לחוסר הוודאות הכלכלי שמשפיע עלינו. מתוך ההבנה כי גם (ובמיוחד) בתקופה זו, יש לנהל את הכסף באופן מושכל.
נבנה ב - על ידי מגדלור לעסקים